پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان
بازدید ستاد مدیریت بحران کشور از پروژه‌ سالن چندمنظوره  بانوان در شهر برازجان 

بازدید ستاد مدیریت بحران کشور از پروژه‌ سالن چندمنظوره بحران و ورزش بانوان در شهر برازجان

dsport.ir : معاون بازسازی مدیریت بحران کشور از احداث هزار سالن چندمنظوره بحران در کشور خبر داد.

 محمد لطیفی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌ سالن چندمنظوره بحران و ورزش بانوان در شهر برازجان اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران کشور با همه توان و ظرفیت در ارائه خدمات مطلوب و بهینه در استان‌های مختلف فعالیت دارد و در استان بوشهر نیز تلاش بسیار خوبی انجام شده است.
وی افزود: در این بازدیدها تلاش داریم کمبودها و مشکلات را بررسی کنیم و نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام کنیم. 

معاون بازسازی و بازتوانی مدیریت بحران کشور از احداث هزار سالن چندمنظوره بحران در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول دوره پنج ساله برنامه توسعه باید هزار سالن چند منظوره بحران و ورزشی ویژه بانوان در کشور احداث شود.

لطیفی افزود: در حال حاضر 200 سالن در کل کشور در حال ساخت و یا مراحل پایانی است که امیدوار هستیم در موعد مقرر تکمیل شوند.

وی با اشاره به سالن در دست احداث برازجان گفت: برای احداث و تکمیل این سالن 550 میلیون تومان هزینه خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر 31 مرکز کنترل در استان‌ها داریم و این سالن‌ها نیز به صورت مونوتورینگ به مدیریت بحران کشور وصل می‌شوند و در مواقع اضطراری و بحران عملیات لازم برای اسکان و دیگر مسائل رصد می‌شوند.

فرماندار دشتستان نیز در این بازدید گفت: از محل اعتبارات شهرستانی و بحران، سالن حجاب بانوان شهر برازجان تکمیل می‌شود و در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

غلامحسین خسروی همچنین خواستار اخذ مجوز یک سالن چند منظوره با توجه به جمعیت بالای شهر برازجان و برخوردار شدن برخی از نقاط پرجمعیت شهری از امکانات امداد رسانی به موقع در حوادث غیرمترقبه شد و افزود: مقرر شده که یک سالن چندمنظوره دیگر از سوی مدیریت بحران استان در نقطه‌ای دیگر از شهر برازجان احداث شود.

وی اضافه کرد: اعتبارات احداثی این سالن به صورت 50 درصد از محل اعتبارات شهرستانی و 50 درصد دیگر از محل اعتبارات مدیریت بحران تامین خواهد شد.


مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر نیز اظهار داشت: در حال حاضر سه سالن بحران در سطح استان در حال ساخت است و به زودی نیز عملیات ساخت سه سالن دیگر در استان آغاز خواهد شد.


احمد مرادی در ارتباط با سالن برازجان گفت: سالن چند منظوره حجاب بانوان به طول 44 در 22 مترمربع با امکانات ورزشی و سالن‌های مدیریت بحران و آتش‌نشانی در شهر برازجان در حال ساخت است.


نظرات شما عزیزان:

گنبد دانلود
ساعت13:48---14 آذر 1390
سلام شما دوست عزیز لینک شدید
لطفا مارا با نام گنبد دانلود
وآدرس http://www.gonbad-download.tk/
لینک کنیذ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: